Photobucket

Feb 24, 2011

Oh nooo~~ 我只是随便说说罢了啦 ><" 你们当真,还去跟他说。我会paiseh的嘞 ~ Eeee...现在想起来,自己都觉得不好意思呢。哈哈哈! von von and dicky you made me shy today ><"

今天上数学节,没有半个人要听老师讲课。因为那个老师根本不会教的。后来,老师就将我们....
teacher : Setiap hari saya masuk kamu semua orang main main sahaja ! macam mana saya mahu ajar kamu orang?!
 pow shian : Cikgu~ bukan kita tak mahu dengar, ialah kamu tak pandai ajar la.
哈哈哈~ 好笑的咯 xD 那个宝锨要讲之前还问我要怎么讲。坏啊你 xP

不要再叫我番薯啦~ 超难听的 !你还比我像番薯呢~ AHAHAHA ! xPP

No comments:

Post a Comment

Photobucket